lördag 6 september 2008

Paradise of junkfood!

Haha idag var vi på state fair. Det är en blandning av tivoli/marknad/försäljning av djur.

Det var väldans trevligt. Vi gick runt där väldigt länge och vi kollade på horserace. Och det äör min förtjänt att min värdpappa vann 15 dollar. inte mycket men endå. Jag trodde jag skulle få dem eftersom det var jag ska sa att den hästen skulle vinna. ( innan dem hade börjat, och visat odds och grejjer) visst är man bra ? haha. Såg direkt att hästen var bra . muhaa.

Aja iallfall för att komma till min titel så kan jag ju säga att det finns ALLT på ett ställe som det här. allt är dessutom friterat, friterat bröd, friterade kyckligvingar, friterade äpplen och till och med friterade oreos! vem f*n äter friterade kakor!? helt sjukt. Men jag blev iallafall överlycklig när jag såg färska frukter! haha köpte två bowls today. dyrt var det men såå himla gott. har inte ätit frukt på evigheter. Och ja det är hur svårt som helst att äta nyttigt i detta land, eller speciellt i min stad. Och i fredags var det ett bug in my food i skolan! jag började gråta haha. och fick äta chips(!!) och ett äpple till lunch. Så jag har redan bestämt att jag ska på behandling när jag kommer hem, och fixa upp lite saker. kommer bli dyrt, men har pengarna och folk säger att det funkar så det är förhoppningsvis värt det.



Lite bilder från dagen:



värdsyrra och värdpappa


längst bort= utbytesstudent, vän, brorsa och syrran


förberedelser haha


sorry för suddig bild, men iaf mainstreet


nice väder!


indian dans


crosscountry teamet (några av dem)


at night =)


utbytesstudenten, brorsan och hans kompis





Bilder från campet, några fler:


A real baseball game haha.

Sötisar!


Me and by best classmate ever =)


haha saknar dina miner issa!