måndag 8 september 2008

hejsan, idag regnar det och oskar. ganska mysigt dock. :P Och imorgon hoppas jag verkligen på att vi åker till albuquerque! Vi har bara problem att komma dit, sen vet jag inte vad familjen tkr om det. Men liksomm nästan alla ska dit. Så vill verkligen det också. iof har jag inte sp mkt pengar kvar men vi får se hur jag gör =) Ska också ändra min AP lit till vanlig 10 grade honors english. Ap var hur tråkigt com helst, plus miljoner saker att tänka på. Och helt onödiga saker också. Men nu ska jag göra US hostory och government. Och jag glömde min art i det klassrummer, så jag hoppas verkligen ionte att jag får 0 på den uppgiften. får ta hem den på onsdag och lämna in på torsdag. Vill att det ska bli helg igen. Bara måndag liksom. haha.

Och angående min mobil, jag har fortfaranade ingen som funkar. Så jag kan inte ringa er eller nått. Och om ni skickar sms så kommer det inte fram fören den är ca 2 hos er. och då kan jag ju inte ringa. så dålig mottagning här ute att ni inte kan ringa mig. berättar jag får en mobil.

Inga kommentarer: