torsdag 11 september 2008

Camp

Okej =) jag fick några frågor om campet. Campet var superduper kul. Och man träffade massor av olika människor, fast jag umgick mest med de skandinaviska tjejerna och killarna. Campet kostade 8000 något tror jag. Och man är där i två veckor. Det var så värt det. Mycket lättare att komma in i den amerikanska kulturen också. Dessutom engelskan förbättrades mycket under två veckor också. jag var på norwich camp. det är jättefint där! =). Jag hade ca 400 dollar och det räckte under camptiden och ca 2 veckor till. Jag kan verkligen rekommendera alla som ska åka nästa år, att åka på campet! Ni kommer verkligen ha det så bra.



vad tror ni jag sak göra ikväll då? plugga! haha jag fick så himlans mycket plugg idag, och har ett svårt test imorgon. men sen är det iallafall helg! =) Nu ska jag kila över till sturgis market och handla nått gott =).





Vi på campet, kollar på OC haha :D saknar er (L)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar dig också min underbara beccis!!!