torsdag 4 september 2008

Mina bästa vänner (L)

Åh ni är så underbara! Älskar er otroligt mycket ska ni veta. Tack för kommentarerna. Och ja jag ska försöka ringa =) När jag är i Albuquerqe i helgen så kan jag ringa. Har ingen täckning här. Sen dessutom är det så svårt att ringa på dagarna eftersom jag oftast kommer hem kl 5 och då är klockan 1 hemma hos er i sverige, Då sover ni nog. hehe. Men i helgen ska jag ta mig i kragen och ringa. Saknar er så mycket! Ni är bäst!

skolan idag var faktiskt helt okej, bättre än vanligt hah, vanligtvis så är den bra, men idag bättre haha. Förutom mina f*tt ben så funkar allt bra. =) Längtar jättemycket till helgen. Dessutom fick vi reda på lite saker idag. Prom som är nästa år kommer förmodligen att vara på Hilton hotellet i Albuquerque vilket låter toppen. Sen snart kan vi börja leta klänning till homecoming. :D ska bli kul =) And tomorrow is our first home game :D awesome! State fair i helgen också.

nej nu ska jag till mina läxor tyvärr.

Inga kommentarer: