söndag 14 september 2008

lång dag

Men rolig =)Jag orkar inte skriva nu eftersom kl är halv två och jag har vait uppe se sju imorse. berättar dagen snabbt men mer detaljerad imorgon.
Först vakna - åker till jemez för att se emilys crosscountry meet. Och jag kan ju säga tt det var sååå varckert där uppe. det var som i western filmer ni vet, men Canyons som man åker/rider igenom. Sånna oranga berg. Helt otroligt fint =). Tog bilder såklart , men det är inte alls bra eftersom det är min miobilkamera, Men ska lägga upp dem imorgon. =) Ni skulle ha sett det!
Sen åkte Jag, Emily, Marty, Eduardo, och Steven (college killen ) och kollade runt där i Jemez, käkadepå ett jättefint ställe med en å och grejjer. Sen åkte vi till Santa Fe. Sen till Alb och lämnade Steven :(. Sen tillbaka till Estancia, och då var kl halv tio, Sen åkte jag och Emily och hängde med några shyssta människor =). Berättar mer imorgon och lägger in bilder =). Godnatt. PUSS

Inga kommentarer: