måndag 15 september 2008

The boys are gentlemens

wow den här veckan kommer bli jobbig, och mina betyg kommer sjunka från A till C . har alldeles för mycket läxor. är redan skoltrött, det finns bara några saker som gör det kul att gå i skolan. Homecoming for sure!. det är i oktober! Sen finns det ju vissa people där också (a). Men vore kul om det hade funnits lite saker att göra i denna stad. men det gör det ju tyvärr inte! pisstråkigt. Men om nästa helg går enligt planerat så kommer det bli grymt! Santa Fe here I come! haha. Men får se hur det blir med det. längtar iallafall till helgen.

Haa sen killarna, ja vad ska jag säga. dem är roliga dem! haha. När jag tappade min pärm idag. (ca 20 cm ifrån mig själv) så kommer en kille som var långt ifrån pärmen och plockar upp den för mig! haha, samma sak med pennorna man tappar! Vilka gentlemen s ha ? Sen finns det ju dem som är otroligt jobbiga! Leave me alone people! Nej men dem är äckliga (ursäkta valet av ord) men det är sant!. har pluggat hela dagen idag, ovanligt eller hur. skitjobbigt, så nu ska jag ta en dusch, krypa ner och läsa lite av boken som ska vara klar på onsd, har inte börjat äns. haa. Sen kolla på en film =).

1 kommentar:

Anonym sa...

haha man kan ju önska att killarna i eskilstuna är så ;)