söndag 7 september 2008

hej, Idag åkte vi upp till Marys house där alla utbytesstudenter var förutom två. Så det var himlans trevligt. Vi käkade och prata ocg prata och prata. =) älskar verkligen det huset. blir alltid glad när jag kommer dit =) Det var mycket folk där!. Sen efter det så var jag ute och sprang, och nu sitter jag här och ska plugga. som vanligt...

Förresten igår på state fair, så var vanessa hudgens och corbin blue där. =) från high school musical. Sen kanske jag ska på konsert i slutet av månaden, och kanske t.o.m på tisdag oim biljetterna inte är skut och då är det maroon 5 :D och två till. aja ska kila nu iaf =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh Maroon 5, vad kul!

Sofia Palmqvist sa...

Hej! du jag fick inte ditt sms förns jag låg och sov :( tiderna blir ju helt cp :( vill prata med dig <3