måndag 8 september 2008

Just nu känns det som att jag inte kommer åka imorgon. Emily bestämmer sig aldrig. och jag kan ju inte ringa till nån heller om skjuts eftersom jag inte har några nummer. Dessutom kommer jagh inte kunna kolla på Gossip girl eller one tree hill. Eftersom Tvn är upptagen av marty som antagligen kollar på politik, vilket han gör varenda dag. Jag vill ha en tv i mitt rum!

Sen säger ha alltid: dont isolate (?) your self. ALLTID!
men vad ska jag göra jag sitter på mitt rum efetrsom att tvn är upptagen därute. Och jag gillar att sitta på mitt rum. Och jag har sagt att jag vill sitta här inne för att jag gillar det. Men han fortsätter att säga den meningen. irriterande som f*n. varför ska jag sitta där ute och stirra på politik ? helt onödigt.

idag är ingen bra dag- vill hem till mitt trygga hem, saknar mami och papi too much. :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar du inte mig ? :(:( Hehe.
Ja men du kan ju se de på datorn? du behöver ingen tv för att se serierna. Och var inte asocial... Tv är det de ända som finns att göra?