lördag 20 september 2008

Last night

Ok Im not going to write this in english, to private. haah

Okej, för er svenskar som vill veta. Jag träffade en kille igår. En kille jag länge snackat med på myspace. =) Först var vi på fotbolls matchen (amerikansk) Och han satt på min sida. alltså inte på hans sida där alla från moriarty satt haha. Sen fixade han så han kunde åka hem till mig. Han var egentligen tvungen att skjutsa hem folk. Men han fixade det. Så vi var hos mig ett tag sen gick vi över till baren där alla andra hängde. satt där och pratade i ca 2 timmar :P Sen gick vi tilbaka till mitt hus igen och så. sen var han tvungen att åka hem. Följde med han till bilen o allt. hade iaf jättetrevligt. och hoppas jag kan se han igen hihi.
och ikväll är det förhoppningsvis senior camping, kul! hehe.

1 kommentar:

Sofia Palmqvist sa...

sööööööööööt :)