torsdag 25 september 2008

Ni får ta och kommentera mera! haa. inge kul att skriva annars, But I know that its booring to read my blog. Well I dont have that much to write about during the weeks, Hm My plans for this weekend, are to go to White sands. =) They say its really pretty. And Ive seen photos. So I guess it is. And we're going to the fotballgame tomorrow. :) But I couldn't find anybody to go with me, so I will be alone with Marty and Mattew hehe. And I hope we will be back home on saturday night, because then I can hang out wit ***. hih.'





And I have A LOT of homework ofc. :/







Its beautiful!

2 kommentarer:

Sofia Palmqvist sa...

Det är inte alls trpåkigt! så det så! jag komenterar ju för fullt :D och jag läser hela tiden det ska du veta! så blogga för mig :)

Sofia Andersson Swärd sa...

Jag tycker din blogg är alla tiders! det är så coolt att du har vågat lämna allt det här och bara dragit iväg på värsta grejen i utlandet. det är betydligt mer intressant att läsa om än livet i Eskilstuna. enligt mitt tycke.

keep on bloggin ;)