fredag 5 september 2008

Min pappa är bäst!

Kolla vilken fin kommentar min pappa skrev, Älskar dig!

Tjena beckibuan,När jag var på ef möte med alex så beskrev en föredetta utbytesstudent precis samma sak som du angående att det var så svårt att få sanna vänner i USA. (otroligt svårt)

Jag tänker en hel del jag med (fast ingen tror det)
Du och jag är nog väldigt lika på många sätt.Det jag syftar på är att både du och jag känner ett behov av att kasta sig ut i ovishet och lämna tryggheten bakom sig
Känna sig fri obunden och rörlig.(men ändå ha en bas att återvända till)I ditt fall lämna familjen och det trygga hemmet, kompisar mm.För spänning och personlig utveckling.
I mitt fall lämna fast anställning bra lön ,inarbetade jobbarkommpisar, 14 års anställning mm.För att starta ett eget företag och förverkliga mina envisa drömmar.

Men i både ditt och mitt fall så tror jag definitivt att vi har fattat rätt beslut.= enorm personlig utveckling!Framtiden ger oss facit...Ha det bra,forsätt med din positiva inställning.

Pappa är superstolt över dig,PUSS O KRAM.

Du är underbar pappa! =)



Ikväll är det gamenight :D ska bli såååå kul =) tror jag haha. Hoppas det blir kul efteråt också. Sen kommer jag gå upp tiigt imorgon så kommer kanske inte skriva nått fören imorgon kväll. Eller sent ikväll, morgon för er. Me ha det bra. Älskar er alla

Inga kommentarer: