tisdag 16 september 2008

Nån gång måste bli den första

ha pinsam grej hände idag i skolan. Lite roligt endå.

Jag och Melina ville inte åka med crosscountry teamet och springa upfär kullar och grejjer. så vi bestämde oss för att styrketräna i gymmet. Och när vi kommer in det är det bara killar! ca 20 st av dem. om inte mer. Härligt tänkte jag! Men inte visste jag att jag skulle snubbla och ramla ner på golvet mitt framför alla killar? Haha det var så pinsamt , men jag reste mig upp fort och såg genast ett par killar som småskrattade och log mot mig. haha. Kul....
Aja man mste skömma ut sen nån gång. :P Imorgon har vi förrsten ett stort prov! plus en bok jag måste läsa. Jippe. Plugg all day long today too. Nörd jag är.
ska först springa till family dollar och köpa en hardbound composition notebook, till min engelska klass. Annar kommer mrs Walker inte bli glad. hihi.

Inga kommentarer: