fredag 23 januari 2009

snowboarding


Så idag gick jag upp klockan 6 för att åka till Santa Fe Peak med 50 andra studenter på min skola. Jag åkte för första gången snowboard! Första åket så ramlade jag ca 10 ggr ha, och en ång gjorde det riktigt ont i svanskotan! Inte för att jag är ovan med det sen ridiningen men endå!. Sen dem andra gångerna så ramlade jag högst 2 ggr! Det var riktigt kul faktiskt, Men Jesus vad det brände i benen!! haha. Kommer ha sån pain in the ass träningsvärk imorgon. Hemvägen var kul också, vi spelade ett spel på en liten sak och alla var högljudda och skrattade hela tiden haha! Så hade en riktigt bra dag.


ett plus för att min tränare (indelade i små grupper och har en liten lektion innan vi åker) totally were flirting with me haha, iallafall vad alla i min grupp sa!

p.s han var snygg ;).

Inga kommentarer: