lördag 24 januari 2009

bad day

Är helt inne i serien: The secret life of the american teenager

Haha hur patetiskt är inte det, jag menar det handlar om en 15 åring tjej som blir gravid och gifter sig med killen som hon är förälskad i men som inte är pappan till barnet. Haha.
jaja jag har inget bättre för mig än att kolla på det. Max frågade om jag ville vara med honom ikväll, han är själv och har hot tub. Låter mysigt men känner inte direkt för att åka dit.
Pratade med mamma idag också! =) Kändes bra men konstigt att prata svenska. Hoppas verkligen att jag kan åka till felices student i sommar också :). Vore riktigt kul att se henne ta studenten.

Men idag har jag en sån där Blaha dag där jag tänker på allt negativt, jag vet inte varför. Och jag vill bara ha svar på alla mina frågor. Jag vill ha svar så jag kan känna att ja har något roligt spikat och klart. Hatar när jag känner att jag inte har kontroll eller att jag inte har saker planerat. Jag vill veta vad som kommer hända iår. Men vi får helt enkelt vänta och se. vad längtar du efter?

1 kommentar:

Anonym sa...

Dig ...