söndag 4 januari 2009

Mina kära vänner

är glad att jag har er! Man fattar inte riktigt hur mycket man älskar dem fören man är borta från dem, speciellt inte ett helt år! jag känner på mig att år 2009 kommer bli ett toppenår, dels för att vi 91 or fyller 18! ;) kommer vara ett riktigt party år. förutom att jag missar halva året där hemma. men jag har ju så mkt att se fram emot här också.

tänkte skriva lite hur vi träffades, så som jag kommer ihåg det. jag coh cissi träffades i femman när hon flyttade hit från stockholm och redan efter nån vecka så bjöd jag hem henne till mitt hem med Bea och vi lagade rosa pankakor ( vet ej hur det stavas) eller var dem gröna? haha aja sedan dess har vi varit bästa vänner, och du är en underbar vän Cecilia Nancke. Älskar dig
Sedan har vi Sofia som jag träffade när jag började rida i ungdomsgruppen, och det är Cissis förtjänst så det tackar jag henne för. Komemr ihåg när vi hade läger i din lilla dtuga på gårde och vi sjöng och hade det jättetrevligt. Sedan efter det så började vi umgås mer och mer. Och vi har haft våra sura dagar också, ( snarare ett halvår) haha. Vi var så barnliga! . haha. aja jag älskar iallafall dig och jag längtar tills jag får se dig! :)

Cecilia som är vän med Lovisa sedan långt innan mig, tog med mig nån gång, och jag komemr ihåg våra tider vi fyra, Cissi, sofia , Lollo och jag, våra mornar när vi är bakis, sitter och käkar i evigheter hos lollo, sen upp på rummet och snackar om allt som hänt under kvällen innan. No secrets här inte. Sedan började jag se Stina och Amanda mer och mer, och det är jag glad över för ni är underbara personer, och det här gänget vill jag aldrig ska splittras för ni alla är så underbara! Älskar er!

Sen har vi ni tjejer i skolan också! vet första dagen när jag kom till skolan , den enda som jag riktigt kände igen var Madde och mathilda. Och madde var inte i min klass så tyckte min klass var skit först, Men sen träffade jag er Aleks och Linnea och ni är underbara! bästa klassen ever. hhaa. är så glad att vi kom i samma klass, har haft mycket kul med er och vill inte förlora eran vänskap! =) Älskar er.
--------------------------------

imorgon börjar skolan, vilket suger k*k. Men hoppas den här terminen går fort
och jag vet att år 2009 kommer bli det bästa året på länge!
saknar er alla där hemma.
// yours

göteborg med sofia!
last summer

3 kommentarer:

Stina sa...

Söt du är Beccis! :) <3

Anonym sa...

SAKNAR DIG BÄSTIS! ska bli underbart att få hem dig igen, saknar att få prata med någon om allt och alla, för det gör man med sin bästa vän. Fu ck vad vi ska skåla när du kmr hem <3

amandalindberg sa...

åh, jag är glad att jag har fått lära känna dig beccis<3