fredag 9 januari 2009

OH ROMEO




Jag försov mig imorse så det blev ingen skola för mig, vilket bara var skönt, hoppas jag inte missa så mycket iallafall. Den här helgen kommer nog bli rätt tråkig Emily har BPA ( business professionals of America) så hon måste fixa med det hela dagen idag för imorgon ska hon till ABQ tidigt, så hon kommer nog vara för trött för satt göra nått i helgen. Men men skönt med sovmorgon iallafall. Den här första veckan i skolan har inte varit speciellt jobbig, vi hade BVC i skolan så i torsdags så slutade många tidigare för att kolla på matcherna, vilket jag och Emily gjorde. Så hade bara accounting och matte ett tag :) Nästa vecka kommer nog bli jobbigare, kommer säkert ha massa läxor och prov snart :/. var ute och gick idag också, var så fint väder. Men nu ska jag träna lite på rummet så svejs.
BTW : IM READING ROMEO & JULIET.. hah amazing huh? I never read but this is accually good.




Inga kommentarer: