onsdag 14 januari 2009

År 2009




Kommer bli ett bra år. Känns som det iallafall. Man vet aldrig men tänkte göra en lista iaf men positiva och negativa saker som kommer hända :

Positiva:

  • Kommer åka till Mexico Puerto Pinasco (tror det heter så), under springbreak där man absolut inte kan ha tråkigt.

  • Ska åka till en an värdens största grottor där det bor över 1 million fladdermöss. Det ligger i Carlsbad, New Mexico.

  • Ska förmodligen åka till Grand Canyon i Arizona.
  • Rafting

  • Graduation för Emily

  • NYC med familjen. SHOPPING! Vem vill inte ha varit i NYC, drömstaden.

  • Kanske Felices Student om jag hinner hem till det, vore jättekul isf, hade jättekul upp i sunne förra året.

  • träffa mina kompisar igen!

  • kanske en utlandstripp? jag har pengarna men vill jag verkligen visa kroppen efter ett år i USA? knappast. Men alla planerar på en tripp nån stans i sommar.

  • Coldplay!

  • Att alla fyller 18 inkl. mig själv!

  • Åka ner till huset i Thailand förmodligen?

  • KÖRKORT

  • Mitt lilla föl kommer i sommar

  • Ny häst kanske ?

  • Alla 90 rs student! Party!

Kan säkert rabbla upp massa mer!

Negativa:

  • Kommer inte hinna vara med på allas graduation partys här i USA.

  • Säga hejdå till alla här!

  • Om jag inte hinner till Felices student!

  • Träna Träna Och återigen TRÄNA! Ni vill inte veta hur jag ser ut :(. All fet mat här borta tar kål på mig. plus att det medför andra otrevliga skavanker som inte går att ta bort

    var nog allt. Kommer bli både jobbigt och kul med skolan. Vill inte börja tvåan utan trean som jag skulle om det inte vore för åter då iof. Men men året är ju klart mycket bättre att ha med på mitt CV och minne än att inte ha det alls. Är på glatt humör idag. Nej nu ska jag träna!

Inga kommentarer: