torsdag 15 januari 2009

happy face.

Jag mailade min rektor på skolan och frågade lite frågor om mitt kommande år på skolan. och hon svarade såhär :

Hej!
Det finns möjlighet att hoppa in i din gamla klassen, men du måste göra prövningar i dem kurser du läste, i fall går det går bra gör vi ett schema för dig där du ska läsa ikapp kurser du missade. Det blir lite högre studietakt. Vi får diskutera det när du är på plats. När kommer du hem?
Med vänlig hälsning ( hennes namn)


AHHH DET GÖR MIG SÅ GLAD!, hah FAST jag vill inte alls ha för höga förhoppningar!
För tänk om jag inte klarar dem prövningarna då måste jag "gå om". Det enda jag vet att jag kommer klara är Engelska B och ska försöka mig på engelska C. Men ska ta med mig allt mitt matrial hem så dem kan se vad jag har gjort. Och jag är lite nervös över att jag inte kommer klara Ekonomi prov om det vore så att jag måste göra ett test. Men ska studera det över internet och föröka lära mig så mkt som möjligt beside accounting, :). Sen om Jag måste ha ett prov i gymnastik så tror jag verkligen inte att jag kommer klara det. DÄRFÖR vill jag inte ha för stora förhoppningar. Men jag kan inte ungå att ha ett stort smile on my face. Vore super om jag slapp göra om det här året :/. Men vill intela mig själv om att jag måste det så att jag inte bli besviken när jag kommer tillbaka.

och ja Sofia och er alla andra jag vill grna åka med er på en utlandstripp om ni ska åka,. Jag har pengarna! iallfall 10.000 :)

Inga kommentarer: