onsdag 28 januari 2009

I dont like when you're starring at me like that

jag har funderat på det här länge : Jag använder kläder ibland som får mig att känna mig ful. Som idag , jag var inte alls comfortable in my clothes. Så jag gick hela dagen med lågt självförtroende. Och när man gör det så går man på ett speciellt sett, man kollar ner i backen när man går och försöker gömma sig själv. När man gör det så är det svårt för andra att se dig som en snygg person. Om man går med huvudet högt och ler så utsrålar man glädje, självförtroende och man känner sig så mycket snyggare, andra männiksor kan se det också! Ska försöka tänka på det mer.

Ser fram emot helgen :

Ski trip = Snowboard igen!
Super bowl i Portales = Party! ( det är dock en söndag , men det hindrar inte min familj från att fira! ;P

Inga kommentarer: