lördag 5 juli 2008

värdfamilj/ välkomstfamilj

Okej, tänkte berätta lite hur det ligger till just nu inför USA. :)
Jag har inte fått min permanenta värdfamilj än utan jag har fått en välkomstfamilj bara. Det betyder att jag ska bo hos dem i ca 2-8 veckor. Det beror på när dem hittar en bra familj till mig :). Det jag vet om dem är att mammam i huset jobbar som RC för EF. Pappan är krigsveteran. Sen har dem tre barn, Varav två inte bor hemma längre. Men den ena är kring 27 år den andra är 25 nått och den tredje är 20 och bor fortfarande hemma. :) Jag kommer även bo med en norsk kille i början. Och vi kommer gå i samma skola. vilket känns skönt :). Familjen har även hästar, hundar, katter och fåglar. :) Det är allt jag vet om dem än så länge! berättar när jag vet mer :)

xoxo

Inga kommentarer: