torsdag 31 juli 2008

thunderstorms that wakes u up, but not when im hypnoticed

hej igen . har mkt att skriva, ska lägga uåp bilder också. Inatt var det thunderstorm. och jag lovar dem är såååå mycket större här än i sverige. jag kunde inte sova haha. men som tur var så var jag inte rädd haha..
sen just det. JAG HAR BLIVIT HYPNOTICERAD..

jag gjorde grejjer som dansade lapdance framför 450 personer, satt på beachen, mjölka kossor och maaassa mer. sen varje gång han skulle få oss att sova så tänkte jag att - nej jag ska inte sova! Sen när han knäppte med fingrarna så somnade alla. Det var jättecoolt. Jag var skeptisk till det i början, men jag lovar det funkar!, kommer kanske lägga in en video om det senare.

ikväll är det talentshow, sen imorgon så åker jag hem, fast på natten, innan det har vi dans. skriver när jag kommer fram till min familj. =)

Inga kommentarer: