fredag 18 juli 2008

Is leaving you all tonight!

Sista natten i min egen säng. Skönt vare! =P Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mina planer för idag är iallafall klippning kl 3, köpa svenskt godis till familjen, köpa lite småsaker, ut på sjön kanske, köka middag med familjen plus Henke och Camilla :). Sen ska jag bara vara med min familj. Sedan klockan halv tre inatt hämtar vi upp Alexs från hennes jobb och drar sedan till Arlanda. min flygning ser ut ungeför såhär:

Arlanda 06: 40 - Paris 09:20
Paris 13:40- Boston 15:05

Sen pågår campet i två veckor, jag kommer då få mina flygtider till New Mexico. Så dem vet jag inte än :).. Jag skriver mitt sista inlägg inför resan ikväll :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får det underbart där borta, shoppa massor och lev livet.
Jag är en av dom som inte kom iväg, mina föräldrar ville inte släppa iväg mig, pengar m.m.

Kommer följa din blogg, ha det toppen!
Kram =)

Anonym sa...

hoppas du får de skit bra beccis :)