lördag 12 juli 2008

blod svett och tårar

Hejsan kom preci hem från kent. Det började med att vi träffades i rothoffs(?)parken. satt där ett tag och myste med massor haha :P Sen gick vi till Kent. Där Håkan Hellström spelade först. Måste säga att även fast jag inte gillar dem så var det grymt bra! =) Riktigt kul kväll. Fylld med svett, blod och tårar. Nästan iallafall. Iallafall svett. Kan säga att det var vääldigt trångt att stå där och hoppa och gapa halsen av sig. Jag som redan innan var sjuk, lär ju ha förvärrat det en hel del till nu. Tyvärr. Jag blir galen att jag inte kan träna!! jävla hals.

Kvällen var jättebra, tack så mycket! Sista gången jag såg vissa personen :/. Det är jobbigt. Nu ska kag sova, ska upp på dop imorgon. börjar kl 1 :O. Ingen sovmorgon imorgon inte. Godnatt babes.









Inga kommentarer: