lördag 26 juli 2008

Lordag pa Norwich camp

hejsan, idag ar det lordag klockan ar nu 6:34 och ska snart med Isabell till gymmet. Sen ska hon pa yoga och da ar jag nog med dem andra, vet inte vad jag vill gora sen. ar pa lkite daligt humor, haha tjejer ibland alltsa ha!, Aja men igar var vi iaf i Boston och det var GRYMT hhaa. vi gikc forts och shoppade och vi blev helt galna nar vi sag victora secret! shoppade underklader saklart haha. sen kopte jag en skitsnygg jeanskjol pa Abercrombie and Fitch. Vet ej om det stavas sa men men. sen tva trojor pa HM. men det var grymt manga bra affaren alla dyra marken plus andra sma roliga affaren. det fanns precis ALLT. sen till lunchen sa kakade vi alla svenskar pa Hard rock Cafe saklart. haha

Boston var iallafall jattekul. :) har massa bilde men min camera doesn't work.
imorgon ska vi till stranden. hihi. puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

grrrrr brauns, victoria secret! ;D

Anonym sa...

Jag är så avundsjuk på dig rebecca! Miss uuuu <333 / Aleks