tisdag 22 juli 2008

Heej igen. Igar var det mellanstadiedisco..... tills vi ( svenskarna) kom och drog igang allt! skitkul att dansa iaf. NU ska jga snart ga tillbaka till min klass. jag ska ocjsp till the mall idag och handla lite saker. Sen pa fredag ska vi till Boston och shoppa annu mer. Jag har iaf traffat nagra crazyy girls from sweden. haha. och nagra grabbar. Kulkul. Men man stoter pa folk hela tiden.
Pa dansen igar , vi swedes var helt galna haha,. vi var hojdpunkten pa hela dansen. acklig blev man ocksa haha. hat sett en skunk ocksa. kul.

3 kommentarer:

Sofia Palmqvist sa...

ÅHH, JAG SAKNAR DIG ! :(

Ida sa...

vad kul det låter :D längtar tills jag får åka också.. känns som det är lääänge till den 16e haha :D

United states 2008-2009 sa...

saknar dig ocksa sofia ! :( det gar fort! :) <3