söndag 13 juli 2008

ni är för underbara

Kom precis hem från en Tjemiddag med Cissi,Madde, Aleks och Emma. Dem hade ordnat en överraskningsmiddag till mig. Och när jag fick den gulliga tröjan av dem började jag nästan gråta! Maten var iallafall potatisgratäng med kött och sås. Aleks hade frågat mig innan vad min favoriträtt var men dum som jag är så tänkte jag ju inte på att det var till middagen. haha. Sen till efterrätt blev det glass, jordgubbar, grädde och chokladsås. Allt var supergott och jättetrevligt att sitta där och snacka skit haha. Som tjejer alltid gör xD. Girltalk. Innan vi åkte dit så ledde cecilia mig eftersom jag hade ögonbindel. Och alla kollade och log hela vägen till madde haha. Höll i handen gjorde vi också xD. Kommer sakna mina klassisar så mycket. Bästa klassen! Så kommer jag inte gå med er sen :'(. Underbara! <33





Inga kommentarer: