torsdag 17 juli 2008

Det händer mycket på ett år.

Hej hej, Sofia här. Jag har fått den äran att skriva ett litet gästblogg inlägg, vilket jag är mycket tacksam över, jag hade glädjs av det lite mer om det hade vart under bättre omständigheter och om jag hade skrivit det på en dator som var normal. Men men det är detaljer.

Ja i morrn natt är det dags för beccis att lämna sverige, hur underbart som helst.. för henne! Men för oss andra mindre underbart. Mest troligt väldigt hemskt, man kan knappt förstå det.Nu är det lite varning för att det låter som att hon ska dö eller något, men det känns lite som det. Hela dagen i dag har jag försökt få henne att förstå hur mycket hon kommer sakna oss här hemma och allt man gör, alla vardagliga saker, som tillexempel, brandalarmet som alltid piper, inte mer på ett år.. Inte kasta boll med ymer. Eller okej, dem sakerna kanske hon gärna skulle slippa, men det är faktist sånt som man tänker på när man har hemlängtan. Men det du ska tänka på egentligen är, Hur kul vi har tillsammans. Alla fester, och alla dagen efter, dem är nästan sjukast. Som jag många gånger tidigare har beskrivit det, ni fyra vet. hur vi äter frukost i ca 3 timmar och sen springer upp och bara ligger hela dagen. Inget sånt mer på ett helt år!

Jag kommer att sakna dig mer än du anar tror jag, du är verkligen en underbar person, alla som känner dig vet det, att du tar allting så lätt. Du är så enkel att vara med, du blir nästan aldrig tjurig och man har alltid kul med dig. Du muntrar alltid upp, där har vi ett praxis exempel, på midsommar:
- Ni är så jälva snygga allihoppa.
Vem ska säga det nu? Jag kanske får ta över den rollen. men det kommer bli svårt att fylla upp det tomrummet du kommer lämna efter dig. Verkligen...

Just nu förstår jag inte att du verkligen åker, men när jag gör det. fy vad ledsen jag kommer vara.. Men då kommer jag tänka på hur roligt du kommer att ha, du kommer ha så jävla kul! medan vi andra sitter här hemma och dör typ. Att du verkligen är värd det här Beccis!
Men kom ihåg att höra av dig! för jag kommer tänka på dig mest hela tiden. och sakna dig!

Det händer mycket på ett år. Jag älskar dig Rebecca Brauns <3

/ Sofia Palmqvist (www.Soofff.blogspot.com)

1 kommentar:

United states 2008-2009 sa...

vad fint skrivet!
KOMMER SAKNA ER TILL TUSEN! NI ÄR UNDERBARA PERSONER! ÄLSKAR DIG, ÄLSKAR ER ALLA <33