fredag 11 juli 2008

pissväder på SM

Var och kollade på islandshäst sm idag :) riktigt fina hästar. saknar att rida just nu! Vill ha en häst. Min är förhoppningsvis med föl nu. Jag hoppas verkligen på det. Så att det finns ett litet föl när jag kommer hem :) Ska då förmodligen skaffa en ny häst när jag kommer hem, Men självklart behålla Freyja+ fölet. Då ska jag ha en häst som man kan tävla på de högre nivåerna :) Freyja räcker en bra bit men inte tillräckligt. Men det kommer bli mycket jobba då med hästen+ skolan. Men det får man ta. Jag är alldeles för lat.

8 dagar kvar

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är Freyja betäckt med ?? :)

United states 2008-2009 sa...

Hon är betäckt med Askur från håkansgården :)

Anonym sa...

aha :D Då får du ett halvsyskon till Bliki ;)

Blir säkert superfin! Hoppas hon är dräktig nu :)

United states 2008-2009 sa...

Haha jasså :D ja vi får hoppas på det :P och att det blir nått bra utav det haha. :P