tisdag 15 juli 2008

Underbara feta häst

Var och hälsade på min gulleplutt idag! :D Så kul att se henne, men mindre trevligt att se magen :O. FET! haha. Men det var kul!, har varit borta hela dagen. Och självklart glömmer jag mobilen hemma. Och vet ni vilka som ringt då? EF! jag hatar att missa samtal från dem så jag får vänta tills imorgon och se vad dem ville. Tänk om det är nått dåligt? tänk om det är nått kul? hoppas på det sista alternativet. Men när hon spelat in ett meddelande på telefonen så sa hon att jag skulle ringa upp så fort jag hörde det här. LÅTER INTE BRA! Är det bara jag som är för nervös? Kanske borde coola ner mig. men jag vill ringa NU. Aja ringder direkt när jag vaknar imorgon, någn gång runt 1 skulle jag gissa på. Nu vill jag träffa cissi för sen åker hon imorgon :/ träffas inte på ett helt år sen!

Inga kommentarer: