torsdag 3 juli 2008

Göteborg!

Nu har jag precis kommit hem från Göteborg, och det är inte kul! Skulle vilja stanna kvar där ett bra tag till. Det var så skönt!. Första dagen, tisdagen alltså. Så kom vi dit runt 3-4. Då tog vi en taxi och åkte till hotellet, där vi tog det lugnt ett tag och chillade hehe. Sen runt 5 gick vi lite på stan och käkade, jäättegod mat! Jag shoppade lite saker också, ska visa bilder. Iallafall när vi käkat och så gick vi hem och jag och sofia fixade oss lite. Sen ville vi gå till liseberg. Så det gjorde vi också. Väl inne så åkte vi först en karusell. Sen tvingade hon mig att åka en berg-o-dal bana. VILKET VAR SÅ JÄVLA KUL!. Fattar inte varför jag aldrig vågat åka förut. det var så himla kul! Så skälvklart så åkte vi Balder efter det också. den var också grymt kul. Aja kan ju säga att allt jag åkte var grymt kul. Vi träffade även jimmy och martin. Så vi åkte lite med dem också. Det var då vi provade kanonen. den berg-o-dal banan som är läskigast, enligt dem. Och andra folk. Men det blev en favorit enligt mig och Sofia så den åkte vi ett x antal gånger!. Sen vid 11 så gick vi hem och kollade på sex and the city+ en film :)

Sen på onsdagen så ville vi vara på liseberg hela dagen så vi var där själva på dagen, men det var inte speciellt kul, förutom karusellerna såklart! Men sen gick vi därifrån och käkade med mamma :) det var också jättegott! Just det vi mötte some boys från etuna på dagen också. Världen är ju allt bra liten. iof så var/är det ju Partille där, så det var massa söta killar, hihi. Men efter det vid nio så gick vi tillbaka till liseberg och var med martin erik och någon mer. Då åkte vi Frittfall + uppskjutet. GAH VAD KUL! hahah xD. Men sen var dem tvugna att gå tillbaka till hoteller, eller var dem nu bodde. så jag och sofia åkte lite mer, sen gick vi hem och då blev det sex and the city+ film igen haha.

Sen idag så gick vi på stan hela dagen och shoppade och käkade lunch. Men det vra verkligen jätteskönt att komma bort! =) Tack sofia för en underbar tid haha :D Och mamma du är underbar <3333

i nästa inlägg så kommer det bilder :) fixar det ikväll.

1 kommentar:

Sofia Palmqvist sa...

tack själv :D vill tillbakka! men du han heter matte ;)