tisdag 12 augusti 2008

Svar pa era fragor

US history, adv litteratur and geometry maste jag ha for skolan. Det ar karnamnen. Sen P.E ar ju gymnastik sa det ar inte alls jobbigt, Art ar bara kul det ar inte heller jobbigt, Sen sa valde jag biology for att det intresserar mig. Och han tyckte jag skulle ta advanced for att dem lektionerna ar battre, sen goverment/ economics vill jag ha for att inte tappa natt inom ekonomin eftersom det ar det mesta vi haller pa med pa entreprenors linjen. dessutom sa sager dem att det ar valdigt latt har. sa jag hoppas dem har ratt.

Familjemedlemmarna bestar av Pappan Martin ( Marty) han ar riktigt cool, och inte strang pa natt plan alls, hanar 60 ar men han ar som 20 ar yngre. Sen ar det mamman Margarita, hon ar strangare men enda inte strang, hon foroker att vara det. Men hon ar cool. Hon kallar mig sweetie och honey haha. Jag gillar henne =). Sen ar det vardsystern som heter Emily, hon ar riktigt skon, umgas med henne. Men umgas nog mest med vardbororsans killkompisar haha, dem ar skona. han ar btw 15 ar fyller 16 i februrary. Och steven ar en killkompis till Emily. Han aker till College i helgen. Familjen ar ba hittills =). Deras hus ar inte direkt att hurra for men det ar helt ok, nastan alla hus har omkring ar skruttiga haha.
Men jag kan inte ta nagra bilder for min kamera ar broken! =/. sa maste forsoka fixa den eller kopa en ny billig. Ska kopa en mobil ocksa. jag hoppas det var svar pa era fragor. =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Aha så kameran är sönder? Jag gissade på mobilen, jag gav dig tio dagar. Ps: Pappa frågade idag om du stavas med två B! Hahahaah. Saknar du inte han och hans kommentarer/frågor?;)

United states 2008-2009 sa...

jo den ar ju tyvarr det :/. haha han ar rolig han! har han skaffat msn haha jag maste vara den enda kontakten han har haha xD.

Anonym sa...

vad var det för dator du köpte som hade å,ä,ö? :-)

United states 2008-2009 sa...

Datorn ar fran compaq. =) Billig och bra, heh.

Anonym sa...

Haha ja du och jag är hans kontaktnät !;)