fredag 1 augusti 2008

Sista kvällen

ÅH det är sista kvällen på campet. såå ledsamt. jag vill inte lämna allt folk är. alla är så underbara. Kommer böla som fan. det har varit dem två bästa veckorna ever!. Ikväll har vi våran dans också. hoppas det blir grym, men med dem här sötnosarna här så kan det inte bli bättre

Mitt plan imorgon går kl 8:20. sen kommer jag komma fram i Albuquerque around 4:40 pm. Ska bli kul att se hur det är i Estancia. Det här är sista inlägget innan jag åker. jag börjar bli nervös! måste ringa min RC också. men får inte tag på henne., men ska försöka fixa det snart . :)
Vi fyra sitter nu i Issas rum och lyssnar på here comes the sun. SÅ sorgligt. Kommer sakna er bruds <333

3 kommentarer:

Anonym sa...

du får allt ta och blogga när du kommer fram..
Campet verkade super :D

Anonym sa...

du var har haft det superbra! :) ball!
hoppas det blir bra i new mexico också, adda mig på msn så får vi hålla kontakten ;D
adamfredriksson90@hotmail.com

Anonym sa...

Åh little sis ... Vad roligt du verkar ha haft det, du är snyggare än jag minns dig;)