tisdag 12 augusti 2008

Junior at Estancia high school

Var och skrev in mig igar pa skolan, och jag blev tyvarr junior, me kunde ine vanta mig natt annat. Kurserna som jag kommer lasa ar : Advanced biology, adv litteratur, geometry,P.E, Art, Goverment/economics and US History. Det blir nog bra hoppas jag. Men det blir langa dagar.

Igar akte vi till albuquerque, jag, emily, margarita and steven. Det var kul. forst akte vi och fixade emilys glasses, sen akte vi och kakade pa sushi resurang men jag och steven tog kyckling och biff haha, men sen akte vi och sag pa en bio, The happening haha det var en wierd movie. men den var bra. Sen satt jag och steve och pratade till kl halv 4 inatt haha. Han ar skon! =).

5 kommentarer:

Anonym sa...

love is in the air ;) ?

Anonym sa...

Varför har du valt så svåra kurser? Det är väl inget som intresserar dig ?

Anonym sa...

hej,

djupa ämnen du har valt det blir nog tuft.
vem är steve?
kan du beskriva fammiljemedlemmarna.
skicka några bilder på huset och estansia.
jag har men nu så jag o mamma kan chatta med dig.

Anonym sa...

Det pappa försöker få fram i sin kommentar är att han har MSN

United states 2008-2009 sa...

Haha msn. haha du ar rolig du pappa ! <3 men det ar bra!