söndag 17 augusti 2008

Lördag i Estancia

Hejsan, Im going to write this in swedish.

Idag har varit en riktigt bra dag, för mig del.. Det började med att jag vaknade upp hos mary's house. Sen åkte vi till Alb. och jag och simen shoppade och kollade på bio. Vi såg the dark night. Och heath ledger is suverän i den här filmen! Den var bra. Sen efter det åkte vi hem och heka kvällen har vi varit med massa folk. Det har varit jättetrevligt. =) Fast det jobbiga var att jag var tvungen att vara honest to a person. Skriver inte hans namn, Men iaf han blev riktigt ledsen när jag sa att jag inte ville vara mer än vän med honom. Trodde inte han skulle bli sp ledsen :O Men jag kunde inte ljuga för honom, så var ju tcungen att säga nått. :( Ledsen blev han iaf, men vi snackade i tyo en hakvtimma om det och grejjer. Hm Killarna ör lite annorlunda här. haha. Men Men jag hade iaf en jättebra dag och kväll =).

Inga kommentarer: