torsdag 7 augusti 2008

sleepover

vi fem tjejer tänker ha en typiskt sleepover, that means: cookies, popcorn, pyjamas on and movie ofc :P. Och when I say we five girls I mean: Me, Susanna, audrie, and the twins :P. Tvillingarna ar dock 12 ar, men dem ar shyssta. :).

Idag har jag inte gjort ett piss för att jag har varit sjuk, or Im still sick but det kanns battre nu. Om ni undrar varfor jag ibland skriver med åäö ocvh ibland inte sa ar det for att det ar jobbigt att faa fram dem pa det har tangentbordet. :P Lattare att skriva med ao o sa. :P Jag kommer nog flytta in i min vardfamilj den har helgen, idag eller imrogon, jag vet inte an :P.

Familjen bestar av pappan som ar borgmastare over Estancia, mamman som ager en affar, dotter i min alder, eller ett ar aldre ar hon. Sen har vi Brorsan som ar 15 ar. Och sa har dom en hund och en puppy :D, supersot. Jo det finns an aldre bror ocksa men han bor inte hemma. Familjen verkar jatteshysst iaf. =) . Sa jag hoppas det blir bra. aja nu ska jag kila och valja film. Saknar er dar hemma. :)

Inga kommentarer: