torsdag 28 augusti 2008

Helgen

YES, jag får sova i helgen! Hur skönt som helst!. Haha jag som verkligen trodde vi hade våran meeting this weekend. But oh Im so wrong. haha, hoppas det händer nått kul också. Har bara imorgon dåra. Och jag kommer inte ha practise after school tomorrow, so vi kommer springa på våran 7 th period. Där jag har fitness. Så jag slutar kl 3. Skönt! Sen efter det vet jag inte vad vi ska göra, kanske åka till Albuqurque imorgon eller på lördag. Skulle vilja gå på bio med moriarity grabbarna. Men får se =). Sen är vi lediga på måndag också :D Labor day. SKÖNT, lång weekend. Men ska och käka middag nu! =) Ha det.

btw- la familia köpte en ny bil idag, en volvo v70 T6 tror jag den hette. Min syrra sa att den var grym. haha behövde int ens en nyckel till den. typiskt att dem köper det när jag är borta, då kommer den vara gammal när jag kommer hem. haha aja lägger upp bilder på den sen när jag har dem. :P

Inga kommentarer: