lördag 23 augusti 2008

B-day in albuquerque

Japp igår fyllde chris 22 år så vi åkte till honom idag gick ut och käkade på sushi resturang. Det var väldans trevligt må jag säga, Och att äntligen få se den älsta utav barnen i familjen =) Iallfall var och shoppade innan med Emily, köpte skolkläder för ca 600 kr, vilket är väligt billigt. Jag köpte en tjock munkjacka från Hollister, sen 1 t-shirt, 1 kofta och ett linne från American Eagle. men telefon ska jag köpa snart, men ska koppla upp mig till familjens nätverk eller vad det är. Kostar endast ca 25 dollar i månaden och då får jag ringa smsa mm.
Iallafall det roligaste på hela kvällen var nog endå när vi kom hem:

Började med att jag och Emily kom hem först, och alla dörrar var låste, Dem har nämligen dörrar som låser sig självt. och ingen hade ju självklart någon nyckel. Så vi fick komma på en annan lösning. Det var att marty tog tag i stegen och började klättra upp mot fönstret som inte direkt är långt ner. Observera också att han är 60 år. Haha. Iallafall när han kommer till slutet av stegen så ser han att det är en bit kvar, han är i huvudhöjd med kanten av fönstret. Men han, smidig som han är, tar sats och bokstavligen slänger sig in genom fönstret. Sen hör man ett: wow långt där uppifrån. Roligt va? Kan ju tänka er mig och stå och se på där nere haha.

Nu ska jag bara chilla och kanske kolla på en film eller något =).

Inga kommentarer: