söndag 6 april 2008

Tråkig kväll

Min kväll började inte speciellt bra då inte allt fungerade!.
Men jag och cissi åkte iallafall till lokalfesten i T-hälla. Trevligt folk men alldeles för lite vilket resulterade i att jag hade tråkigt. Så vi var kvar i några timmar bara sen åkte jag hem och sov. Just det mamma och pappa kom hem också. Men dem hade inte köpt nått förutom diors ögonskugga/or. Väldigt fina! Men hon har lovat att hon ska köpa en parfym som jag vill ha =). Eftersom hon inte köpte nått i Frankrike. Jag som verkligen ville ha en fin sommarklänning. Men men parfymen jag vill ha luktar underbart! =)
Eller så ska hon få köpa en klänning från victoria secret som jag vill ha. Men det är så svårt och jobbigt om dem inte sitter bra. Så det får nog bli parfymen istället.

Idag ska jag bara ta det lugnt, träna kanske. Eller jag måste egentligen. Men orkar inte.

Den här veckan som kommer ska vi ha hälsovecka i skolan. Så vi kommer äta frukost i skolan sen ska vi köra paintball, träffa fråga olle, och göra andra roliga grejjer. =) Kommer nog bli en kul vecka. eller torsdag och fredag är det vanliga lektioner igen.

Inga kommentarer: