fredag 4 april 2008

Friday

skulle varit kvar på stan! haha, såg att mina polare serr E.M.D :D:D VILL OCKSÅ! Men aja tråkigt för mig :/.
Dagen började med skola och tråkig lektion. Fick huvudvärk av den!. Sen så gick jag, Cissi, Aleks, Emma och Petra och käkade asgod mat på Waynes! Perfekt. =P Sen gick jag vidare med min syrra på stan lite. Vi köpte en sjal bara som vi ska ha tillsammans. Sen åkte vi vidare hem med bussen.Vi hoppade av på torget och fick skjuts från torget.
haha sen körde jag och Alex sten sax påse om vem som skulle cykla hem cykeln. och självklart blev det mig! Har sån otur i sånt där.
Nu har jag iallafall sovit i en timme typ och käkar lite, Vet inte om jag ska göra nån mat ikväll haha. Har inte käkat riktig mat nu på några dagar. Så kanske är på tiden.
Alex kompisar kommer hit ikväll iallafall så jag blir ju inte själv. Hoppas det är något bra på tv.
Hej så länge! :D

Inga kommentarer: