söndag 27 april 2008

rytmisk musik och höftdansande tjejer ?

Just nu sitter jag här med phelix brevid mig, och syrran. Vi kollar på Tarzan haha.
igår åkte jag och cissi till skogstorp där det var en hel del killar och självklart några tjejer =). Jag var dock ganska tråkig haha sry folks. Men det var trevligt där =). Nice people. Och vissa hade ju mer trevligt ;P haha :D. Nämner inga namn. Haha sen fick vi också grym musik utfört av killarna haha. Saknades bara några höftdansande tjejer. Men vänta hade vi inte det :O bokstavligen, :O. Nån hade trevligt på Nåns höft på gräsmattan. ;). Ja det hände ju lite intressanta saker igår=P. Tack för skjutsen pontus! =)
Men slutpratat om det.

Idag har jag inte tänkt göra så mkt får se om jag kanske ska ut och springa lite om mina ben håller. Vet inte vad jag gjort men får skitont i benet när jag springen. Eller benen.
Imorgon är det skola också ( suck ) men kommer bara gå till 12 typ för ska på synundersökning sen vid 1 och får se om jag åker tillbaka till skolan efter det, Skulle behöva det egentligen. Känns som jag ligger efter en del. Nej nu ska jag chiiillllaa vidare!!

Make your dreams come true..

Inga kommentarer: