tisdag 8 april 2008

shopping


'
de sista två är samma, fram och bak.

Idag har jag shoppat! haha gick på stan tidigare med Cissi, Linnea och Aleks=) men då köpte jag bara ett par shorts, Ska nog köpa ett par chinos imorgon =).Sen kanske ett par shorts men får se. men jag köpt massor på internet, älska älskar internet!
Speciellt shoppingen. Köpte 4 st klänningar, lite sommriga, två kjolar och ett linne =), Får se om det blir nått mer. Det enda dåliga med intrnetshopping är om det inte skulle passa. det blir ganska jobbigt att skicka tillbaka, men förhoppningsvis så gör dem det.

Iallafall så var skoldagen rätt chill. Vi åt frulle i skolan igen och sen hade vi två föreläsningar sen avslappning. Där jag somnade, hehe. Sen som sagt gick jag på stan. Och jag skulle varit och tränat med Sofia kl halv 6 MEN då skulle jag ha fått varit på stan i 1 och en halv timme helt själv i det här förbaskade vädret, och det är ju inte så att man vi gå och sätta sig och fika helt själv. Så jag åkte hem färgade utväxten (som blev gul!!!!) och tränade hemma istället.

Imorgon blir det Painball och gym!!! asbra skoldag! =)
puss

1 kommentar:

Anonym sa...

var kommer kläderna på bilderna ifrån?