onsdag 23 april 2008

Idag så åkte jag in till skolan vid halv 11 ungeför. Men kan ju inte säga att jag var där speciellt länge åkte hem redan efter lunchen, som vi har kl 1. Så var hemma vid halv tre ungefär. Jag vet inte vad som är fel men känner mig hängig och kan inte koncentrera mig. Orkar i princip inte göra nånting, Vilket jag borde. Måste träna! Men det går ju inte när man känner sig såhär man har ju inte direkt nån motivation. Dessutom vill jag inte bli förkyld/ ännu sjukare än vad jag är nu. Men får väl se hoppas det går över.
Jag gjorde iallafall klart uppgifterna från engelskan som vi hade. Satt ute och gjorde dem i solen, sen läste jag lite och somnade. När jag vaknade så gjorde mig nacke så jävla ont haha. Men så går det när man har huvudet snett i timmar :P Har också hunnit med att kolla på en film. Och nu är jag svinhungrig så ska försöka äta nått, om jag orkar göra nått. Min energi är inte på topp.

Inga kommentarer: