torsdag 3 april 2008

miljöhysteri

Jorden kommer gå under.

Det låter väldigt dramatiskt att säga, men ja det tror jag på. Och jag tror inte det är speciellt lång tid kvar. Och med den menar jag kanske 500-1000 år. Vissa tror längre, men om vi fortsätter att förstöra som vi gör nu är det inte lång tid kvar. Men vad händer med oss då? dör alla människor ut? kommer vi dö ut av naturkatasrofer? Miljön är ju redan otrolig påverkad utav oss, varför inte göra nått åt det NU? Vet att det är svårt att få alla människor att ändra på sitt beteende men jag tror inte heller alla vill dö av otrevliga naturkatastrofer etc. Jag hoppas att den blivande presidenten för USA kommer att vara allvarlig när det gäller miljöfrågan. Och att han/hon tar upp den direkt. Usa står för en stor del av alla utsläpp m.m. Och eftersom USA är en stor makt så skulle det förändra mycket om dem började tänka på miljön. Stor skillnad!.

Aja, idag var iallafall vädret väldigt bra, inget att klaga på :P, Fast det var varmare igår. Var ute och sprang i skogen, kan ju säga att min kropp inte direkt är den mest vältränade så det var något jobbigt.
Ska åka in till stan sen och hälsa på kusinen, hon är såå söt!
/ R.B

If the ocean is whiskey, and I was a duck
I would swim to the bottom and never come up
But the ocean is not whiskey, and I’m not a duck
So let’s go to the city, and have us a fuck


2 kommentarer:

Sofia Palmqvist sa...

Ne fy fan beccis nu går du för långt hahahahhahahhaah faaaan va mobbad du kommer blir nu! tönt :( men vi gillar dig ändå <3<3<3<3<3

United states 2008-2009 sa...

haha japp., sån är jag! :P