måndag 7 april 2008

Härlig dag idag! :)
Det började med att vi käkade frukost i skolan, det blev en macka och ett glas juice.
Sen så snckade vi lite i klassen och sedan bar det av till st eskils aula där Olle från programmet fråga olle höll till :) Var faktiskt rätt kul att lyssna på honom när han pratade om sex och allt möjligt :P Sen kom våra frågor (elevernas) haha. Fan vad kul det var ibland xD.
Aja sen så hade vi frågegrejs i skolan och UM kom till oss och delade ut kondomer haha:P plus lite papper. :P

Sen kände jag och cissi flr att ta en fika vilket vi gjorde. Och självklart smäller man i sig kladdkaka ^^. Men jag gick och tränade bort lite av den sen med Sofia=).
Efter träningen så var jag "tvungen" het som man är gå in på Waynes och sätta mig med dem andra. Cissi, Lollo, Stina och Amanda senare kom också Sofia =). Men det var riktigt trevligt =).
Aja efetr en lång dag så är man hemma och ska duscha nu!., kan säga att det behövs.
Ska kika lite på Andra avenyn om jag hinner också.

Inga kommentarer: