onsdag 2 april 2008

Ja idag så började natten med att Wilma (morbrors hund) höll på att skita på sig så jag fick springa ut mitt i natten med henne, klockan var då 3! Sen kl 10 redan fick jag stiga upp och ut med hundarna. Tur att Zelda är hos Truls. Hade blivit lite jobbigt med våra två hundar + en till stor rottwailer.
Mamma och Pappa är med massa kompisar i Frankrike så jag har Ymer till torsdag då mormor hämtar honom, det vill säga imorgon. Men iallafall så har jag Wilma också för att min morbror och Camilla har precis fått barn :D En liten tjejkusin!=D. Så jag har Wilma tills idag bara. Dem kommer när som helst.

Som jag sa så är ma & pa borta tills på lörd =).
Jag har iallafall inte gjort så mkt mer än att gå ut med hundarna och ätit och kollat på film haha. Ska se om jag orkar laga npn mat. Det är ju såå tråkigt.
Ut i det fina vädret nu!
Det har jag iallfall fått mycket av med dem är två byrackorna! Härligt (y)
/ R.B

Inga kommentarer: