söndag 22 februari 2009

Yesterday...All my troubles seems so far away...

Ok så gårdagen var inte så tråkig trots allt. Först var jag på den där festen för den 80 åriga snubben, och jag träffade massa Mayors (svenskt namn?) och folk som jobbar högt upp in the government. Sen efter det så fick jag ett glatt besök av en viss kille, så vi var här hemma hos mig och umgicks. Sen bestämde vi att gå över till baren där det var fest. Och vi träffade lite folk från skolan och spelade kort. Sen var han tvungen att gå hem :(. Men jag stannade kvar där ett tag men bestämde sedan att g hem. Fast var inte hemma allt för länge när Destrey kom upp och frågade om jag vill hänga med på en cruise through the town haha. Hade inget bättre för mig. Så när vi kom ut genom dörren så han att vi skulle leka en lek i bilen, sp det var jag, destrey, isak, Tori och glömmer alltid killen som kör bilen, men iaf och leken var haha ja vad ska jag säga rolig,konstig, spännande. haha Kan inte berätta vad den gick ut på, för då kommer ni säga typ: WHAAT!? haha. Aja sen var tori tvungen att åka hem så vi hämtade upp Lawrence från baren och vi körde leken igen. haha. sen var alla andra tvugna att gå hem så jag åkte runt stan med Lawrence ett tag och bara snackade :). Sen kom jag hem runt 1.30. Så det var en rätt trevlig kväll. Önskar bara att X kunde vara med :)

Beställde lite saker igår, två skor, 1 klänning och ett linne för bara 84 dollar vilket är ca: 672 kr. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

mayors = borgmästare ;)