fredag 6 februari 2009

A long day


Yes indeed! Vaknade som sagt 6:18 och skulle lämna hemmet kl 6 45. så allt gick enligt planerna, eller ja vi åkte hemifrån 5 min too late. Och jag ramlade många gången denna gång pga av att jag var tvungen att göra toe turns. och jag tycker inte om dem än så länge. Men det kommer! Är bra på heel turns though. Idag var jag också uppe i backarna Millenium och Tripple. Millenium är den hägsta av alla backarna och det var lite läskigt i början men riktigt kul senare. :) En lång backe också tog ca 40 min för att komma ner. Så ni kan ju räkna ut att mina ben är döda nu. Justja glömde nästan! Vi träffade ett gäng snygga killar! Och vi snackade lite med dem och så. Och den ena frågade om han kunde åka i samma lift som mig och Emily och självklart kunde han det haha. Dem är så jävla grymma på snowboard! ni ska se dem, helt sjukt. haha lite kul färsta gången vi träffa dem så sa ena killen sarkastiskt: ha Are you two girls following us? och jag sa: YES! Im a stalker.I love u so much and laughed Snowboardkillar är så snygga. Eller iaf dem jag sett. Helt i min smak. Och han som satt på liften hade mörkt hår, var jättebrun och klarblå ögon. Hello sexy. Blir ju inte direkt värre av att se deras skills. Aja ska inte snacka killar. Jag är död och ska snart gå och sova. Kommer visa bilder sen från när jag är på snowboarden, men Emily har dem just nu på cameran. :) Peace out homies.


Inga kommentarer: