onsdag 11 februari 2009

PUH

Så roligt när man får nya kommentarer- Inte så kul att blogga om man inte får några alls. Så skriv skriv skriv! Iallafall mina ben är döda nu!, Trackseason började idag och efetr bara uppvärminingen var jag död!. Eftersom jag inte ska köra några springgrenar utan kula, spjut och sånt, så behövde jag inte springa nå mer efetr den lååånga uppvärmningen(som inte bara var att springa, massa annat också). Men man ska aldrig säga nått innan man vet vad som kommer hända. Jag var tvungen att göra 100 sit-ups, 100 push-ups (armhävningar) sedan 4x 50 m lauches, ni vet när man går frammåt men går ner på knä med ena benet så det andra är i 90 graders vinkel. 50 meter!! fyra gåånger!!!!. Hade gjort 2x50 på uppvärmningen också. så mina ben är som spaggetti, och mina armar. Samma visa varje dag. Kommer bli biff :(.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag förstår att det är tråkigt när ingen skriver...så var är alla som brukar tycka ngt???