lördag 7 februari 2009

Want to be my valentine?

är så himla uttråkad idag. har varit hemma hela dagen och det är lördag... Så jag har målat och kollat på tv. Skitkul ha. Men jag är iallafall glad för Emilys skull som är på "dejt" med Blake today. :) Ser inte fram emot nästa vecka! Kommer vara så himla mycket i skolan, så när helgen kommer, kommer jag vara utsliten. ha. Och har planerat in en dag med Max också, på fredagen. ingen dejt eller nått spnt bara två vännner som ska "hang out" som dem säger här. Sen lördag= Sweetheart dance, som jag inte ens vill gå på. Typ alla har dejt till dansen. Jag sa nej till en kille och jag vet inte om nån annan kommer fråga mig men tror inte ens jag ska gå så spelar inte så stor roll. Me and Emily have other plans! Om dem nu går som vi planerat dem vilket jag inte är 100% säker på. man kan inte planera så mkt när man inte har bil haha. LÄngtar tills hon får tilbaka sin! :D. Haft en såndär Saknar-er-alla dag idag.

Ska kolla på benjamin button filmen. vad den nu heter hehe. svejs

Inga kommentarer: