torsdag 26 februari 2009

"Feels like Im drunk"

Ok jag känner mig så himla konstig. Vet inte vad problemet är, elelr ja det är väl att jag fortfarande är sjuk. Igår hade jag feber också, det var jättekonsigt på dagen, kändes som att jag var full fast utan den där härliga känslan ( om man inte dricker för mkt förstås). Mitt huvud snurrade runt och jag kunde inte koncenterera mig på nått och jag mumlade hela tiden. Sen har hostan kommit tillbaka, hatar det sov bara en timma inatt pga den. Kul att det är ski trip imorgon då också :/ har varit sjuk varje gång förutom den första. En lärare på skolan sa att jag kan ha fått Mano :O. Elelr hur det stavas, han sa att symptomen är att man blir sjuk lätt och att man hostar får feber m.m. Precis som jag fått. Och Det är inte lätt att få bort mano heller, man kan ha det jättelänge!, måste gå till docktor och kolla upp det. Dessutom efetrso jag varit borta tisdag och onsdag så ligger jag efter! och i engeskan så håller vi på med figurative language, och det är dötrist och jag fattar nada , så kul att behöva göra det hemma. har 0 motivation till att göra saker just nu. Beror det på att jag är sjuk?

haha Emily och jag var lite busiga i morse också. haha det var lite roligt att göra nått "olagligt". Inte direkt olagligt men iallafall det var kul. hah

2 kommentarer:

Anonym sa...

SV: joo visst är det sjukt det där med statt?:O Ingen dog som tur va men jag hörde att det var 8 stycken rökskadade=( Helt sjukt!

När kommer du heem?:D

Anonym sa...

I LOVE YOU